Home

מלגזות חשמליות למכירה ולהשכרה

החלוקה הבסיסית של המלגזות הקיימות בימינו היא למלגזות דיזל ולמלגזות חשמליות. היתרון העיקרי של מנוע דיזל הוא הכוח הרב יותר שהוא מספק, כך שמלגזת דיזל עשויה להיות בעלת יכולת נשיאה של משקלים גבוהים מאוד (15 טון, 20 טון ואף יותר), אבל במקרים שבהם כושר הנשיאה המקסימלי הדרוש לצורך העבודה השוטפת הוא לא יותר מ-10 טון, למנוע החשמלי ישנם מספר יתרונות מובהקים.

היתרון הראשון הוא עלות תפעול נמוכה יותר, ובתקופה שבה רמת התחרותיות ברוב הענפים גבוהה, ועל-מנת להצליח יש לצמצם את ההוצאות ככל האפשר, זהו יתרון משמעותי. יתרון משמעותי שני של רכישת מלגזה חשמלית (או שכירתה, אם היקף העבודה אינו מחייב מלגזה קבועה או כשמדובר בפרויקט חד פעמי באופיו) הוא האפשרות להשתמש בסוג זה של מלגזות גם כשמדובר על חלל סגור. הסיבה לכך היא שבניגוע למנוע הדיזל שפולט עשן ופיח, שכמובן מסכנים את בריאותם של אלה הנמצאים בחלל סגור, מנוע חשמלי לא פולט חומרים מזהמים והוא ידידותי למשתמש (וגם לסביבה, יתרון שבימינו כדאי תמיד לקחת בחשבון, שהרי לכולנו אחריות לשמירה על כדור הארץ).

המנוע החשמלי הוא גם שקט יותר. יתרון זה משמעותי מאוד בחללים סגורים, שבהם מטרד רעש פוגע במידה ניכרת ועלול אף לפגוע בבריאותם של מפעילי המלגזות ובעצם בבריאות של כל מי ששוהה בחלל הסגור והרועש, וגם במקרים שבהם הפעלת המלגזה היא במרחב פתוח, פעולה שקטה היא איכות שכדאי להעריך.

עוד כדאי לדעת שהדגמים המתקדמים של המלגזות החשמליות למכירה ולהשכרה כוללים טכנולוגיות חדשניות שמבטיחים ביצועים מרשימים כמו גם רמת בטיחות מקסימלית, וברוב המקרים קל לתפעל אותם, מה גם שבזכות הממדים הצנועים הם נהנים מעבירות גבוהה.

אנחנו מציעים מגוון רחב של מלגזות חשמליות למכירה ולהשכרה – כך שכל עסק יוכל למצוא את המלגזה החשמלית האופטימלית לצרכים שלו, ואת העסקה המשתלמת ביותר עבורו בהתאם להיקף העבודה הנדרש עם המלגזה.

דילוג לתוכן