Home

מלגזת אדם הולך

מלגזת אדם הולך

מלגזת אדם הולך, שנקראת גם "מפעיל הולך", היא מלגזה בסיסית ויעילה מאוד עבור מרחבים סגורים וכן למקרים שבהם נדרש שינוע בהיקף מצומצם יחסית.

כפי שניתן להבין מהשם, זוהי מלגזה שמופעלת תוך כדי הליכה – וחשוב לציין שישנם 2 סוגי מלגזות אדם הולך: עם תורן ובלעדיו.

למלגזת מפעיל הולך בלי תורן יתרונות משמעותיים ביחס לכל סוג אחר של מלגזה: אין צורך ברישיון נהיגה כך שכל אחד יכול להפעיל אותה (לאחר הדרכה מתאימה), וכן אין צורך ברישוי המלגזה עצמה.

מלגזת אדם הולך עם תורן כן מוגדרת ככלי רכב, ועל כן נדרש רישיון נהיגה מתאים וכן טסט שנתי, אם כי מצד שני אפשר בעזרתה לא רק לשנע מטענים בקלות וביעילות אלא גם להניף אותם כלפי מעלה.

הבחירה בין שני סוגי מלזות האדם ההולך היא על-סמך הצורך בהרמת משאות לגובה: אם אין בכך צורך, ניתן "להסתפק" במלגזה ללא התורן וליהנות מיתרונותיה.

בכל מקרה מלגזת אדם הולך הינה פתרון קומפקטי אידיאלי לשטחים סגורים שבהם מלגזה גדולה מדי תתקשה לתמרן – למשל אולמות תצוגה, מחסנים קטנים יחסית שאין בהם עובדים בעלי רישיון למלגזה וכו'. יתרון בולט אחר של דגמי המפעיל ההולך הוא פשטות השימוש בהם.

מלגזות מפעיל הולך ניתנות הן לרכישה והן להשכרה, בהתאם לצרכים שלכם, ונמצאות בשימוש חברות לוגיסטיקה, חברות הובלה ועסקים שונים שזקוקים לפתרון יעיל להעברת סחורות במשקל של כמה מאות קילוגרמים.

עוד חשוב להדגיש כי תחזוקת מלגזת אדם הולך נחשבת פשוטה יחסית, אולם באופן טבעי יש להקפיד על רמת תחזוקה נאותה ועל ביצוע כל הבדיקות החיוניות בתדירות המומלצת. דגש נוסף הוא הפעלה מושכלת של הכלי, כשכאמור גם עבור שימוש במלגזה ללא תורן, שאינה מחייבת רישיון, נדרש מעבר השתלמות בהתאם לנהלים.

דילוג לתוכן