Home

מלגזות גדולות

מלגזות חשמליות

מלגזות גדולות מונעות, לרוב, על ידי מנועי דיזל רבי עוצמה. יחד עם זאת, ניתן למצוא גם חשמליות בעלות יכולת נשיאה של עד כ 3.5 טון, אבל כאשר יש צורך בהרמת מטענים כבדים של עד 20 טון הרי שיש לבחור במלגזות דיזל המיוצרות בהתאמה לצרכים אלו. יצרנים רבים מייצרים את כל סוגי המלגזות ולקוחות שונים יכולים להצטייד במספר מלגזות עבור עסקיהם. השימוש במלגזות של יצרן אחד יוזיל עלויות רכישה, עלויות טיפול ויביא לייעול  תהליכי תיקונים ותחזוקה. כמובן, שמומלץ לרכוש אצל יצרן בעל מוניטין  ובעל רמת שירות גבוהה. מלגזות עובדות ברציפות והצורך בשירותי תחזוקה הולמים נדרש כל העת.
מלגזות חשמליות

מלגזות גדולות המיוצרות על ידי יצרנים בינלאומיים הינן חדישות ומאובזרות בכל האביזרים החדישים הקיימים בתחום. הן רחבות מימדים ובעלי שלדות חזקות המותקנות על גלגלים רחבים. יש בהן מערכות היגוי והידראוליקה מעולות ויעילות המאפשרות נסיעה טובה ובטוחה ללא תקלות. תא הנהג בטיחותי ומצויד בכיסאות נוחים המבודדים אותו מרעידות הכביש. לנהג יש מערכות בטיחות, תצוגה דיגיטלית, שדה ראייה נרחב ואלמנטים נוספים ההופכים את העבודה לנוחה ולא מעייפת. ניתן להפעילן לאורך משמרות רבות סביב השעון.

כושר ההרמה של המלגזות הגדולות רב והן מתאימות למפעלים, למחסנים ולאתרי עבודה אחרים המשנעים מטענים כבדים דוגמת: מתכות, אבנים, עצים ועוד. הן מותאמות לעבודה בשטח פתוח כמו גם לחצרות מפעלים רחבי ידיים. מערכת ההרמה בהן כוללת תורן חזק בעל קלשוני פלדה. היכולים לנטות לזוויות שונות והעובדה הזאת מאפשרת דיוק במשימות הרמה מגוונות. מלגזות גדולות מתקדמות הינן בעולת כושר תפוקת עבודה גבוה ובעלות חסכון רב בהוצאות אנרגיה שמשמעותו חשובה לאורך זמן. ניתן לרכוש מלגזות אלו בשיטות רכישה שונות: מזומן, תשלומים, ליסינג, באמצעות הלוואות ועוד.השכרת מלגזות בדרום, בצפון ובכל איזור בארץ אפשרית דרכינו.

 

דילוג לתוכן