Home

ציוד הרמה לגובה

מלגזות מכולות2

בעלי עסקים רבים זקוקים למחסנים לאחסון סחורות. מפעלים מאחסנים תוצרתם במחסנים צמודים או במרכזים לוגיסטיים, חברות שיווק חייבות מחסנים אשר מהם משווקות הסחורות ללקוחות רבים. אחסון יעיל נעשה לגובה וזאת על מנת לחסוך בשטח. אחסון כזה ייתר את הצורך בהקמת מחסנים על שטחים נרחבים או בשכירת מחסנים עם שטח נרחב. המטרה הסופית היא, כמובן, לחסוך בהוצאות כספיות. הרמת סחורה למדפים, הורדתה ושינועה נעשה על ידי ציוד הרמה לגובה.

מבחינים בציוד מגוון המיועד לצרכים אלו. יש מלגזות שונות שחלקן מונעות דיזל ואחרות חשמליות. במחסנים סטנדארטיים עושים שימוש בחשמליות בגלל תכונותיהן המתאימות. הן חרישיות, אינן מזהמות, בעלות כושר תמרון טוב, צרות מימדים, מסוגלות לנוע בתוך מעברים ועוד. במחסנים סגורים יישמר השקט ותתאפשר תקשורת בין העובדים, מנהלי המחסן והמלקטים. בנוסף, זיהום האוויר יהיה קטן מאוד. יש מלגזות מסוגים שונים שמיוצרות בכמויות רבות ויש אחרות דוגמת מלגזות צריח שהינן מודולאריות וניתן להזמינן על פי מידות נדרשות. מלגזות צריח, למשל, נעות בין המעברים והקלשונים שלהן מסוגלים לנוע שמאלה או ימינה לכיוון המדפים העלונים.

מבחינים במלגזות היגש, בגוררים, במלגזות המופעלות על ידי עובדים הולכים, במלקטות ועוד. כל דגם יכול להגיע עם מפרט שונה ועם יכולת הרמה לגבהים אחרים, וכל לקוח יכול לבחור את האחת המתאימה לו ביותר. כמובן, שלקוחות אשר במחסניהם יש פעילות ענפה, יכולים להצטייד במספר מלגזות מדגמים שונים לצורך הרמת סחורות לגובה. צריך לזכור כי מלגזות חשמליות יכולות להגיע לכושר הרמה מרבי של כ 6 מטר.  כל ציוד הרמה לגובה של יצרן בינלאומי בעל מוניטין מיוצר בסטנדארטים גבוהים ותחת בקרת איכות קפדנית. ומשום כך, מומלץ להעדיפו על אחר. משווק בעל שם הינו בעל תשתית מעולה שכוללת גם רשת מוסכים לתחזוקה וטיפולים. אצלנו גם תוכלו למצוא תיקון מלגזה חשמלית או כל סוג מלגזה אחר. 

דילוג לתוכן