Home

מלגזה חשמלית מחיר

מלגזה חשמלית

המלגזות נועדו לשינוע סחורות ומוצרים במפעלים, במחסנים, בבתי מלאכה ובמקומות אחרים. ניתן למצוא מלגזות הפועלות באמצעות מנועי חשמל או מנועי דיזל. החשמליות הן בין הפופולאריות והמבוקשות ביותר בגלל שפע היתרונות שיש להן. הן חרישיות, אינן מזהמות את האוויר בסביבתן, זריזות, יעילות מאוד ומסוגלות לתפוקת שעות עבודה רבות  ללא הטענה. החשיבות שיש להן גוברת ועולה במחסנים סגורים בגלל שהן מצמצמות נזקי רעש, נזקים למערכות הנשימה של העובדים בחללים הסגורים ועוד. קל יותר לתקשר ולתפקד בסביבה נטולת רעש. מלגזות חשמליות יעילות מאוד לעסק. 
מלגזות חשמליות

מבחינים במלגזות חשמליות מגוונות שהשוני בהם הוא בשיטת הפעלתן, בגודלן, ביכולת הנשיאה וההרמה שלהן ובמפרט הכללי המצוי בהן. יש רכובות, ואחרות, המופעלות על ידי עובד ההולך אחריהן והמסיע אותן. יש בנות 3 וארבעה גלגלים. מטבע הדברים, הרכובות הן החזקות יותר. הפרמטר החשוב והקובע ביותר הוא, כמובן, כושר ההרמה והוא תלוי בגודל המנוע החשמלי ובמערכות ההידראוליות המותקנות במלגזה. ככל שהמנוע חזק יותר, כן תוכל המלגזה להרים משטחים כבדים יותר לגבהים רבים יותר. מלגזות חשמליות למכירה ניתן למצא ברחבי הארץ. 

מלגזה חשמלית מחיר נקבע בעיקר על פי הדגם. בעיקרון, מלגזות חשמליות מסוגלות להניף מוצרים במשקלים שבין כטון אחד ועד ל כ 5 טונות. בנוסף למנוע והמערכות ההידראוליות המותקנים, יש משקל גם לאלמנטים כמו: קשיחות המרכב, מידות המלגזה, אורך הקלשונים, רדיוס סיבוב של מערכת הגלגלים, מערכות הבטיחות שכוללות, בין היתר, צופר וחיישנים להתראה לנסיעת רוורס ועוד. יש חשיבות להנדסת אנוש הכוללת, בין היתר, כסאות  מתכווננים ומסתובבים, בקרת תצוגה ודיווח על תקלות הממוקמת מול עיני הנהג ועוד. מומלץ לכל מי שרוכש מלגזות שנועדו לעבודה סדירה ומאומצת לבדוק גם את נושא השירות הנלווה. מדובר על שירותי תחזוקה ותיקונים הניתנים באתרי העבודה ולשירותים מורכבים אחרים המתבצעים במוסכי החברה המשווקת.

דילוג לתוכן