Home

מחיר מלגזה חשמלית

מלגזות חשמליות הן כלי עבודה פופולריים מאוד, בזכות היתרונות המשמעותיים שלהן על פני מלגזות המונעות במנועי דיזל. מחירה של מלגזה חשמלית משתנה בהתאם לפרמטרים רבים ובהם כושר הנשיאה המקסימלי, סוג המלגזה (מלגזת היגש, מלגזת צריח, מלגזה אוטומטית ועוד), המערכות הטכנולוגיות שכלולות בה ועוד – והשוואת מחירים מושכלת חייבת כמובן לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הנ"ל ולא רק את המחיר.

כדאי לדעת שמלגזות חשמליות הן האופציה האידיאלית לחללים סגורים, וזאת מהסיבה הפשוטה שהן לא פולטות פיח ועשן כמו המלגזות שפועלות על בסיס מנוע דיזל ועל כן אינן מסכנות את הבריאות של בני האדם השוהים באותם חללים סגורים. יתרון נוסף שמשמעותי במיוחד בחללים שכאלה הוא הפעולה השקטה יותר של המלגזה החשמלית ביחס לזו המונעת בדיזל. יתרונות נוספים הם קלות התפעול והתחזוקה של המלגזות המונעות ע"י מערכת חשמלית, ובסך הכל אם אתם זקוקים למלגזה שתניף משקל של לא יותר מ-10 טון, מלגזה חשמלית היא האופציה האידיאלית עבורכם.

מחיר ותיקון מלגזה חשמלית נקבע כאמור על סמך פרמטרים רבים. בפרט חשוב לתת את הדעת על נושא הבטיחות ועל היבטי הנדסת האנוש של כל דגם מלגזה שמהווה מבחינתכם אופציה. לגבי בטיחות הדבר מובן מאליו, שהרי אף אחד לא רוצה לסכן את העובדים שלו, וכדאי להעניק להם גם מלגזה שתוכננה בקפידה וכוללת מרכיבים ארגונומיים שמאפשרים לעבוד איתה ברציפות במשך שעות רבות מבלי להתעייף או להיפגע. עוד המלצה היא לבחור במלגזות חשמליות של יצרניות מובילות כגון TCM.

בנוסף מומלץ לוודא שאתם מקבלים אחריות על המלגזה וכמובן לבחון היטב את סעיפי האחריות, מה היא מקיפה ולכמה זמן תקף כל רכיב בה – אחריות מקיפה עשויה לחסוך לכם כסף רב ולא מעט עוגמת נפש, ועל כן מצדיקה גם תשלום מעט גבוה יותר עבור המלגזה.

דילוג לתוכן