Home

מחיר מלגזה חדשה

עסק שזקוק למלגזה באופן קבוע – בין אם מדובר במלגזת מפעיל הולך, בין אם מלגזת מכולה, מלגזת היגש או מלגזת תורן – יעדיף במרבית המקרים לרכוש דגם חדש ולא כלי משומש. אמנם מלגזה יד שנייה עשויה להיות במצב תקין לחלוטין וייתכן אפילו שלא נעשה בה שימוש רב, אולם למלגזות חדשות ישנם מספר יתרונות משמעותיים מאוד ועל כן כדאי לשלם מעט יותר (כדי לקבל הרבה יותר).

מחיר מלגזה חדשה נקבע על סמך פרמטרים רבים ובהם איכות החברה שמייצרת את המלגזה, כושר הנשיאה המקסימלי שלה, סוג המנוע (חשמלי, דיזל או גפ"מ) ועוד. באופן טבע מדובר בכלים יקרים למדי, שהרי כדאי לשאת בבטחה וביעילות משקלים של מאות קילוגרמים ואפילו עשרות טון (המלגזות הגדולות ביותר מסוגלות לשאת גם 20 ואפילו 40 טון) נדרש כלי איכותי ובטיחותי ללא פשרות וללא עיגולי פינות – ובהתאם ההמלצה היא לבצע סקר שוק מקיף, אולם לא לייחס משקל רק למחיר אלא גם לביצועים של כל מלגזה חדשה שאתם בוחנים.

בפרט יש לוודא שמדובר במלגזה בטיחותית לחלוטין ובעלת הנדסת אנוש מתקדמת כך שהמפעילים שלה יוכלו לעבוד גם שעות רבות יחסית בלי להתעייף, בלי לסכן את הבריאות ובלי שהתפוקה שלהם תפחת. כדאי לדעת שהמלגזות החדשות מצוידות במערכות ארגונומיות ייחודיות שמספקות תנאי עבודה אופטימליים, ואם אתם רוצים מקסימום העמסה ופריקה במינימום זמן, דבר שיש בו כמובן גם תועלת כספית בלתי מבוטלת, כדאי להשקיע מעט יותר במלגזה.

דגש נוסף הוא כאמור החברה שמייצרת את המלגזה – חברת TCM הינה בעלת ניסיון של יותר מ-60 שנה בייצור מלגזות ובנוסף מקפידה על חדשנות טכנולוגית, כך שכל כלי העבודה שלה יציבים, בטיחותיים, יעילים אנרגטית ועמידים למשך שנים רבות גם כשעובדים איתם באינטנסיביות.

דילוג לתוכן